دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام برو خوشبخت شی

 

منو یادت نمیاد میدونم تا همینجاشم ازت ممنونم
دیگه حتی نفسم در نمیاد كاری جز دعا ازم بر نمیاد
برو خوش باش برو شیرینم من به آینده ی تو خوشبینم
برو كه الهی خوشبخت بشی مث من درد جدایی نكشی

نوش جونت همه ی بی كسیام برو خوشبخت بشی
منو ول كردی با دلواپسیام برو خوشبخت بشی
اگه رفتی اگه تنها موندم برو خوشبخت بشی
اگه تو خاطره ها جا موندم برو خوشبخت بشی
نوش جونم كه همش دلتنگم نگران من نباش
اگه گریه داره این آهنگم نگران من نباش
اگه عمرم داره از كف میره نگران من نباش
اگه هر شب نفسم میگیره نگران من نباش
كاشكی میشد با دلم میساختی تو هنوز دل منو نشناختی
كاش مث گذشته عاشق بودی كاش همون آدم سابق بودی

 


نظرات شما عزیزان:

سید محمد
ساعت23:56---8 خرداد 1391

سلام تا اخرش بخون پشیمون نمیشی

اگه وبلاگ داری مثل من به حرفام گوش کن و از تجربه هام استفاده کن تا یه راه رو دوبار نریم:

1.کسب در امد میخوای:بدون که همکاری در فروش یه مزایاداره وکلیکی یه مزایا در هردوش عضو باشی خوبه اما تو کل سایتا که رفتم فقط ای سایت

همکاری در فروش

http://smyt.zaminmarket.com/

این سایت 10 در100 پورسانت زیر مجموعه را میدهد پس هم حقوق ثابت داری هم درامد سایت خودت و هم اینکه خیلی جامع و کامله شما عضو شو نخواستی تبلیغاتو نزار

2.سیستم کلیکی و زیر مجموعه گیری:

کلیکی

http://www.zarads.com/?r=MTA3NA

3.تبادل لینک کن با همه(هرکی میخواد با من تبادل کنه"دنیای دانلود فیلم و سریال نرم افزار آهنگ كد اهنگ برای وبلاگ و... " بزاره وبلاگش نظر بده تا لینکش کنم)

4.توی چهارچوب قوانین مطلب بزاری که فیلتر نشی و همه زحماتت به باد بره

5.یسر به این فروشگاه بزن

فروشگاه

smyt.iranshope.com


طراحی سایت
ساعت16:22---9 فروردين 1391
مرسی عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com